Welcome

دبیرستان شهید بهشتی اسفراین

پک برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2015


Best Android Pack 2015 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک اولین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۵ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Best.Paid.Android.Pack.Cover پک اول برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2015

 

- آموزش استفاده از برنامه ها و بازی ها :

مرحله اول : فایل های با پسوند APK را در مموری کارت خود کپی نمایید .

مرحله دوم : به تنظیمات گوشی > applications بروید و تیک گزینه allow installation from unknown sources را بزنید.

مرحله سوم : از طریق فایل منیجر به SD کار خود بروید و برنامه و بازی ها را نصب نمایید (برای نصب بعضی از برنامه ها و بازی ها گوشی شما می بایست روت شده باشد)

مرحله چهارم : برای دیتا بازی ها آن ها را در پوشه "Sdcard/Android/Obb/" و یا "sdcard/android/Data/" کپی نمایید.

 

caution پک اول برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2015 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


 

 

دانلود :    Direct Link

 

۹۳/۱۲/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی تمیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی