سلام به همه دوستان                                                                                            

امیدوارم از این وبلاگ نهایت استفاده رو ببرید.




موضوع اصلی وبلاگم تکنولوژیه ولی چیزای زیاد دیگه ای مثل فیلم,انیمیشن و نرم افزار هم داخلش هست... امیدوارم از وبلاگم لذت ببرین.
من برای وبلاگم از قالب نسبتا ساده و شیکی استفاده کردم برای همین هم ابزاری برای زیبایی قالب بهش اضافه نکردم و به نظر خودم این جوری مناسب تره ولی ممکنه بعضیا با این مدل حال نکنن.

و اینکه می تونید مطالب و فیلم های درخواستی تون رو برام بفرستین تا تو وبلاگ قرار بدم
.
.
.
.
خواهش میکنم بدون نظر بیرون نرین.
      
      
                              

در ضمن:
            
            خاهشا اول از همه صفحه ها بازدید کنین بعد نظر بزارین

 

               ادامه مطلبارو فراموش نکنید(بیشتر توضیحات تو این قسمته)

           

         میتونید نظرات انتقادات و.... خلاصه هرچی دلتون میخوادرو با من در میون بزارید.

          
             
                                                   
        

  بازم میگم:                                          


          

                               نظر یادتون نره !!!!!!!          




                    



 
   تماس با من :




 
      ID : hadi1376tm              

                                     
 


   : hadi1376tm@gmail.com

  





 توجه:  در صورت باز نکردن تم و تصاویر وبلاگ با مرورگر دیگری وارد دشوید.

 



 ( هادی تمیمی )